недеља, 4. октобар 2020.

Pesma o Sintelanu


Bilo je to 2006te

akcije sintelana bile su ceste

200 dinara bilo je kilo

a meni je zbog toga bilo jako milo

tada zpazih prolaznika

kako nosi neko pivo u kesi

pitah ga druze, zdravo gde si

jel ti treba to pivo u kesi

jer ja hocu sintelan da nam smesim

on me pogleda jako cudno

i u tome mu videh osmeh na licu

rece mi ne brini se brale

imacemo do veceras pare

ja na to reagovah ostro

uzeh kesu odmah i predjoh na poso

on me zagrli i rece ti si bas pravo smece

ma kakvo smece to je sintelan

nisi ti druze bas pametan

cuti samo i uzmi malo

jer ako ne uzmes bice ti zao.

(14 godina posle toga jos uvek negujemo tradiciju duvanja sintelana , iako imamo svoje porodice to nas ne sprecava da se barem 2-3-4 puta mesecno sretnemo i obavimo ovaj sveti ritual)

(pozdrav svim dobrim ljudim u dijaspori)



Нема коментара:

Постави коментар

 Narodna Kujna Opet sam dosao na ista vrata i pitao mogao brata hoce li  biti danas neka salata on se okrenuo i rece dodji sutra vece bice n...